Jaarverslag 2019 nu gepubliceerd

Eindhoven, 4 november 2020 – Het jaar 2019 ligt inmiddels ruim 10 maanden achter ons. Het bestuur heeft recentelijk het Bestuursverslag- en de Jaarrekening over het jaar 2019 vastgesteld en gepubliceerd op onze website.

Bijzonder veel dank aan Govers Accountants/Adviseurs uit Eindhoven die geheel kosteloos de jaarrekening hebben opgesteld.

En natuurlijk bedanken wij ook iedereen die met persoonlijke inzet, een actie, materiële en/of financiële steun heeft bijgedragen tot het succes van het afgelopen jaar!

Het is zeker de moeite waard om eens de tijd te nemen het verslag te lezen. In het verslag geven wij namelijk volledig inzicht in alles wat de stichting betreft. En volledige transparantie is voor ons en voor onze donateurs erg belangrijk!
Je kunt in het verslag onder andere lezen:

• Hoeveel inkomsten en uitgaven wij hebben gehad
  • Hoe de stichting er nu financieel voor staat
  • Welke acties er voor ons zijn georganiseerd
  • Welke grotere giften we hebben ontvangen en van wie
  • Wat we met de gedoneerde euro’s hebben gedaan
  • Welke activiteiten wij voor gasten hebben ondernomen
  • Hoe onze organisatie zich heeft ontwikkeld

Etc.

>> Jaarverslag 2019

Natuurlijk stellen wij reacties erg op prijs. Heb je na het lezen van het verslag nog vragen of suggesties? Laat het ons alsjeblieft weten!
Alle jaarverslagen zijn uiteraard ook terug te vinden op onze website:

>> Jaarverslagen Topsport for Life 2010 – 2019

Het jaar 2020 is alweer volop bezig en behalve onze continue inzet voor mensen die nú levensbedreigend ziek zijn, zijn wij achter de schermen hard aan het werk om verder te kunnen groeien. Onder andere door meer vrijwilligers te werven, door meer donateurs en maatschappelijk partners te werven en door onze communicatie verder te verbeteren.
Elke vorm van (extra) hulp daarbij wordt bijzonder gewaardeerd.

Veel leesplezier!

Geschreven door:

Lees anders ook

Geen soortgelijke blogs gevonden.